MENÜ

Egy történet, mely az idők során először legenda aztán mítosz lett, fennmaradt, most is él a legjobb harcosok szívében, talán szunnyad, talán kitörni készül. E történet említést tesz egy társaságról kiket, a harc, a gonosz elleni küzdelem fűtött, az életben maradás, a túlélés ösztöne, hogy fennmaradjon, az amiben hisz és amit csinál, de legfőképp a harc és a túlélés a mindene. Csaták, háborúk dölnek el akár a zöldellő mezőkön, akár a zsúfolt városokban, perzselő földeken, magas zord hegyekben mindhalálig. Ők ott vannak mindenhol, csak keresni kell őket, a túlélés bajnokai - Team of The Hungarian Survivors - [THS]   

      

A THS GUILD RÖVID TÖRTÉNETE


A guild 2008. február 27. - alakult meg Franko Bowmaster vezetésével Team of The Hungarian Survivors (THS) néven. PVE céljainkat kurzick oldalon, elsősorban játékosaink beállítottsága határozta meg, így kijelenthetjük, hogy a guild inkább PVE jellegű lett.

 

Pár hét múlva a Guild Wars világát járva, több nagyszerű magyar játékossal ismerkedtünk meg, akik csatlakoztak csapatunkhoz. Ezek a tagok - bár a guild megalakulásánál nem voltak jelen- a továbbiakban mégis meghatározták a guild életét és hangulatát. Ők a mai napig a guild tagjai maradtak, bár a Guild Wars 1-ben már nem mindenki aktív közülük (megunták, kijátszották). Velük, a Guild Wars 2-ben ismét együtt játszunk.

 

Hónapok múlva két magyar guild olvadt be hozzánk, így játékosaink létszáma 70- 80 főre nőt, ebből 30-35 fő mindig online volt.
Ennek köszönhetően folyamatosan közös programjaink voltak, így előfordult, hogy Urgozba két csapat ment egyszerre, vagy éjjel 01.00 órakor indultunk Fowra.
A  játék minden területét  - UW, FOW, DOA, Dungeonok, Urgoz, Deep – meghódítottuk, kivétel a PVP rész, amelyet sokan nem szerettek.

 

Büszkén mondhatom, hogy tagjaink segítőkészsége alapján több kezdő játékost is bevezettünk a játék rejtelmeibe, sok olyan tagunk van, akik rendelkeznek a Hall of Monuments 50 pontjával (a 30 maxos title-vel), ezért nagy tapasztalattal rendelkeznek a játékban.

2010. évben néhány játékos személyes érdeke ütközött a csapatjáték szellemiségével, ezért ezektől a tagjainktól megváltunk, de a guild törzse továbbra is megmaradt.

Csak olyan személyek morzsolódtak le, akik nem voltak meghatározói a guild életének. A kezdetektől HDK szövetségben voltunk, de mert a kurzick pontokat sokan kimaxolták, ezért kiléptünk és átmentünk egy kis időre luxon oldalra. Most a GW1 befejeztével (jön a GW2) visszamentünk a kezdetekhez. Ugyan az az oldal, ugyan az a Guild Hall.
Mindenki várja a Guild Wars 2 – t, melyben a csapat tovább folytatja pályafutását.

  

Az évek során a guilden belül kialakult egy olyan társaság, akik nem csak a Guild Warsban játszanak együtt, hanem más játékban is, így sok tagunk személyesen is ismeri egymást. Elmondható, hogy a guild tagjai elsősorban felnőttek - és itt nem a 20 évesekre gondolok, mert ők sem gyerekek már - hanem az önálló, vagy családos tagokra. Természetesen fiatalok is vannak a tagok között, akiknek tetszik, hogy nálunk nincs noobozás és hasonlók.

 

Éppen ezért guildünk szabályai, működése és felfogása más, mint egy átlagos guildé. Megpróbálunk mindenkit egyenlően kezelni - ami nem mindig sikerül – de, ha véletlenül olyan személy kerül a guildba, aki nem illik oda, az nem fog tudni beilleszkedni és nem is engedjük neki:). Talán a korhatár miatt is, de nem tűrjük meg azokat a személyeket, akik amúgy is elrontják az MMORPG világát.

 

Közénk - lévén nem vagyunk átlagos guild - egy új tagnak talán kicsit nehezebb beilleszkednie (de nem lehetetlen), mert már van egy összeszokott csapat. Ez nem  jelenti azt, hogy mi nem vagyunk befogadók, mert ez nem igaz.

Nekünk az a jó, ha minél több értelmes embert ismerünk meg, akik hasonló felfogásban szeretnek játszani, szeretik a kihívásokat és a viccet , feljárnak  a ts3-ra, nem csalnak, a játékot nem chatelésre használják, nem  sértegetnek másokat, valamint betartják az alapvető szabályokat és a guild szabályzatot,

 

Ha ezt elfogadod, akkor köztünk van a helyed!

 

A guild tagjai között találhatunk munkanélkülit, tanárt, autószerelőt, egyetemistát, középiskolást és programozót, vállalkozót és rendőrt, nyugdíjast, biztonsági őrt és még sok más foglalkozású embert. A vegyes összetételű társaság ellenére tök jól elvagyunk a saját TS3 szerverünkön. Beszélgetünk, szórakozunk, viccelődünk egymással, vagy éppen vitatkozunk, de előfordul olyan is, amikor órákig csend van.

A Guild Wars 2-ben nem akarunk nagy guildet, de a csapat, ha kicsi is, legyen jó hangulatú és ütős.

 

2013.01.28. napjától az arénanet bevezette, hogy szervert csak gemért lehet váltani. Ez a hír a guildet megosztotta. A csapat fele még az ingyenes szerverváltást ki akarta használni és egy népesebb szerverre átköltözni, a másik fele maradni akart a Home szerverünkön. Ebből adódóan tagjaink és a vezetőség között ellentétek alakultak ki, melynek a végén úgy döntöttünk, hogy a THS marad a WR szerveren. Azok a tagok akik ezzel nem értettek egyett a guildból kiléptek és átmentek másik szerverre. 

2013. 08. hónapban szövetséges szinten ismét felmerült, hogy váltsunk szervert, mert a WR szerverről nagy az elvándorlás. Öszegeztük az elmúlt 8 hónapban történt eseményeket és úgy döntöttünk, hogy végleg átköltözünk a Desolation szerverre.

 

franko 

Asztali nézet