MENÜ

hero-mesmer3.jpg

Mesmer

 

A mesmerek varázslók, akik megtévesztéssel és zavarkeltéssel tartják kontroll alatt ellenfeleiket. Illúziókat hoznak létre az ellenfelek elterelésére, biztosra mennek, hogy soha ne ők legyenek a célpontok. Mikor azt hiszed, rájöttél, min mesterkedik egy mesmer, akkor veszed észre, hogy az illúziók széthullanak, a klónok eltűnnek, és te valójában csak a levegőt csapkodtad a kardoddal... Nehéz szem előtt tartani, ki is a valódi...

 

A mesmernek nincs hatalmas fizikai ereje, mint a warriornak, és nem tud távolról nyílzáport zúdítani, mint a ranger, mindezek helyett illúziók hálóját építi fel a saját előnyére, és az ellenfél megtévesztésére és sebzésére.

Kaszt mechanizmus: shattering - különleges képességek, melyek az illúziók szétzúzására szolgálnak. Az illúziók ezúton való megtörése minden illúzióra kihat, és egy másodlagos hatást is kivált. Négy különböző shatter skillje van a mesmernek:

Mind Wrack - Elpusztítja az illúziókat, és sebzi a közelükben lévő ellenfeleket.

Cry of Frustration - Elpusztítja az illúziókat, és confused conditiont kapnak a közelükben lévő ellenfelek.

Diversion - Elpusztítja az illúziókat,és a közelükben lévő ellenfeleket stun-olja.

Reflection - Elpusztítja az illúziókat, és felállít egy mágikus pajzsot a mesmer köré, mely visszaveri az ellenséges nyílvesszőket, lövéseket.


Confused condition: a mesmer az egyetlen kaszt, ami képes confused conditiont tenni az ellenfeleire. Egy ellenfél, akin confused condition van sebzést szenved el minden alkalommal, amikor aktivál egy skillt. Ha az ellenfélre többször is rákerül ez a negatív hatás, akkor az nem a hatás idejét növeli meg, hanem a skill aktiváláskor kapott sebzés mértékét.


Különleges skill típusok:

Illusion: a mesmerek illúziókat hoznak létre, melyek fizikailag is megjelenő elmetrükkök. A legtöbb illúzió egy kiválasztott célpontra irányul, de mások is látják, és támadhatják őket. Csak addig léteznek, míg a célpontjuk életben van, bár támadással meg lehet semmisíteni őket. A mesmer egyszerre maximum három illúziót tud fenntartani egyszerre. Az illúzióknak két típusa van: clone-ok és phantasm-ok

Clone: olyan illúziók, melyek úgy néznek ki, mint a mesmer, aki megidézi őket, a nevük is megegyezik vele, és a viselkedésük is. Kevés életerejük van és kevés sebzést okoznak. Például a mesmer, aki karddal van felfegyverkezve, két clone-idéző skillel rendelkezik: az egyik a Leap, amellyel a mesmer támadásba lendül, és a kiinduló helyen hagy egy clone-t, a másik az Illusionary Leap, mely ennek a fordítottja: a mermer marad az eredeti helyen, míg a clone lendül támadásba

Phantasm: olyan illúziók, melyek bár úgy néznek ki mint a mesmer, aki létrehozza őket, de saját nevük van, és különleges fegyvereket viselnek. A phantasm-ok erősebbek, mint a clone-ok: több életerejük van, és nagyobb sebzést okoznak. Például egy mesmer, akinél staff van, megidézhet egy illúzió mágust, aki támadja a célpontját, és plusz sebzést okoz minden condition után, ami a célponton van.

Mantra: olyan skillek, melyeknek két fázisuk van. A mesmer először aktiválja a mantrát, ami hosszú ideig tart (hosszú a "casting time"), ezután azonban kap a mantra helyén egy azonnal működtethető ("instant casting") skillt. A mantrák erős skillek, hiszen harc előtt akár több is feltölthető, és harc közben akár egy másik varázslat közben is azonnal felhasználhatók, anélkül, hogy a másik varázslás megszakadna. Például a Mantra of Pain feltöltés után egy azonnal ható, nagyot sebző varázslatot ad, amit akár egy channeled varázslat alatt is el lehet sütni.


Használható fegyverek:
A mesmer mágikus, távolsági, és közelharci fegyvereket egyaránt használhat:

Fő kezes fegyverek: sword, scepter

Off hand fegyverek: focus, pistol, sword, torch (fáklya)

Kétkezes fegyverek: staff, greatsword


 

forrás: Night Watchers Hun oldala

eredeti forrás: Gw2 hivatalos oldal

 

 

 

Weblap készítés ingyen

Asztali nézet