MENÜ

Ember

ember.jpg

 

Történelem

Tyria emberei eredetileg délről érkeztek a világnak erre a részére. Hamarosan elterjedtek Orr, Kryta és Ascalon királyságaiban, kiszorítva ezzel másokat, mint például a kentaurokat és a charrokat. A belső összetűzések és háborúk meggyengítették az emberi nemzeteket, így nem voltak olyan helyzetben, hogy képesek lettek volna megvédeni magukat, amikor a charrok lerohanták Ascalon-t.

Ascalon elesett a charr mágia, a Searing hatására. Ahelyett, hogy megadta volna magát a charroknak, Adelbern király megidézte a Foefire-t, egy erős átkot, mely örökké éber szellemekké változtatta a népét. Orr a tengerbe süllyedt, majd évekkel később élőholtak királyságaként emelkedett újra fel, Zhaitan, az Ősi Sárkány irányítása alatt. Lion’s Arch-ot elöntötte a víz, majd több faj városaként született újjá. Kryta polgárháborúba sodródott, csupán bátor hőseinek köszönhette túlélését.

Mégis, mindezek ellenére, az emberiség kitartott, megvédve népe és történelme legjobbikát. Habár kihívások és veszélyek fenyegetik belülről és kívülről is, a faj túlél és boldogul egy olyan világban, amely napról-napra egyre halálosabb.

 

Divinity’s Reach

Az emberiség legnagyobb városa Divinity’s Reach, melyet Lion’s Arch pusztulása után alapítottak. Ősi krytai sírokra épült, egy hegyfokra, így a város egy erős bástya egy veszélyes világ ellen. Más emberi nemzetek túlélői és távoli földek menekültjei özönlöttek Divinity’s Reach-be, hűséget esküdve a koronának és megalkotva egy gyönyörű, büszke várost.

A város kialakítása olyan mint egy hat küllővel rendelkező keréké. Ezek a küllők megemelt főutak, melyek a külső falaktól a Central Plaza-ig, a város központjáig érnek. Itt egy hatalmas planetárium forog egy réz és üveg kupola alatt, itt vitáznak a miniszterek és itt irányít biztos kézzel Jennah királynő.

 

Külső és belső fenyegetések

Az emberi erő kinyúlik Divinity’s Reach-ből és elterül a környező dombokon és farmokon, védelmet nyújtva a farmereknek és Kryta polgárainak. Ezek az emberek állandó kentaur ostrom alatt állnak, akik a hegyekből jönnek le. Az erős Modniir kentaurok átvették a hatalmat a gyenge Tamini és Harathi fajok felett és most arra kényszerítik őket, hogy emberi településeket támadjanak meg Kryta szerte. Ezek a portyázások valójában nagy betörések, melyek néha elérik Divinity’s Reach kapuit.

Nem minden ellenség tartozik más fajhoz. Elszaporodtak a bandita csoportok, melyeket nem ér el a törvény és most nagy, szervezett csoportjaik leselkednek a helyi lakosokra. A Seraph feladata, hogy megvédje az embereket, azonban ők kevesen vannak, az ellenfelek számához képest.

Ha még nem lenne így is elég elkeseredett a helyzet, Kryta falain belül is növekszik a széthúzás. Jennah királynőt szereti a népe, de a nemesség gyakran zsörtölődik az egyenlőségre való törekvésén és a fegyverszüneten, amit a charr légiókkal kötött. A Chamber of Ministers az ármány és cselszövés melegágya, melyek többségének középpontja Legate Minister Caudecus the Wise, akire sokan a királynő riválisaként tekintenek.

 

Az emberek öröksége

Abaddon legyőzésével, az emberi istenek eltávolodtak Tyria-tól. Nem hagyták el hívőiket, csupán már nem avatkoznak be közvetlenül a mindennapi életükbe. Ahogyan a szülők járni tanítják gyermeküket, úgy hagyják most ők is botladozni az emberiséget, hogy azok egy bukás után megtanulják, hogyan kell felállni.

Divinity’s Reach emberei észrevették ezt és tudják, az istenek szeretnék, ha megállnának a saját lábukon. A Hat Isten neve (a többi faj úgy nevezi őket, mint a Hat Emberi Isten) ott van hívőik ajkain és jelenleg is vannak a hitnek oltárai és papjai. Az emberek nem érzik úgy, hogy elhagyták őket az isteneik; próbatételnek fogják fel. Megtagadják a bukást.

Hosszú történelmük miatt, más fajuk úgy gondolják, hogy az emberiség maradi, régimódi és konzervatív, de valójában nem félnek az új dolgoktól. Más nagy fajok felemelkedésével, alkalmazkodniuk kellett és versengeniük kell velük. Érdeklődnek az asura kapu-technológia valamint a charr fegyverzet iránt. Az emberek szeretnek bütykölni és jó kézművesek; az olyan feltalálók, mint Uzolan the Artist segítenek finomítani és növelni technikai tudásukat.

Az emberiség legnagyobb öröksége a hősiesség. Még a legfiatalabb sylvari is tud a tyriai legendák nagy szereplőiről. Lábnyomukban van a hősiesség, melyet a többi fajnak követnie kell.


forrás: variance gw2 info blog

 

 

 

 

Weblap készítés ingyen

Asztali nézet